Autor napisał książkę. Jest dla niego jak dziecko - ukochane, którego zalety świat winien od razu poznać. Ale ten świat…
Autor widzi jedną książkę - swoją, tę, którą właśnie skończył. Wydawca widzi tych książek znacznie więcej - na przykład moje wydawnictwo publikuje 40-50 tytułów rocznie. Mniejszy wydawca będzie miał w katalogu 10-20 książek w roku, większy - 100-200.
Ale to i tak nic w porównaniu ze spojrzeniem księgarza. Mała księgarnia ma ze 3000 pozycji, największe megastory Empiku - ze 30.000. Merlin.pl, największa polska księgarnia internetowa chwali się, że ma ponad sto tysięcy książek, a światowy lider - Amazon.com - kilka milionów!
Dlatego też - żeby do tych dziesiątek, setek, tysięcy i milionów książek dodawać kolejną, trzeba mieć coś ważnego do powiedzenia.
Czy masz coś ważnego do powiedzenia?
Twoja nowa książka musi być w swojej dziedzinie z założenia lepsza od tych, które już na rynku są. Musi być bardziej wciągającym kryminałem, dokładniejszym przewodnikiem, mądrzejszym esejem, piękniejszym albumem i mroczniejszym thrillerem.
Inaczej nie masz co liczyć na to, że Twoje książki czytelnicy będą chcieli kupować, a wydawcy drukować.
Dlatego chciałbym podzielić się wiedzą, jak pisać, by zainteresować czytelników (i żeby Autor oszczędził sobie czasu i próżnej pracy na pisanie czegoś, co pójdzie do szuflady).
Oto moja propozycja - półroczny kurs internetowy, w czasie którego poznasz tajniki przygotowywania powieści i pracy nad tekstem, aby sprawnie napisać książkę (lub poprawić już napisaną).
Patronat merytoryczny:
Patronat książkowy: