Jak być zauważonym?

Autor napisał książkę. Jest dla niego jak dziecko – ukochane, którego zalety świat winien od razu poznać. Ale ten świat…

Autor widzi jedną książkę – swoją, tę, którą właśnie skończył. Wydawca widzi tych książek znacznie więcej – na przykład moje wydawnictwo publikuje 40-50 tytułów rocznie. Mniejszy wydawca będzie miał w katalogu 10-20 książek w roku, większy – 100-200.

Ale to i tak nic w porównaniu ze spojrzeniem księgarza. Mała księgarnia ma ze 3000 pozycji, największe megastory Empiku – ze 30.000. Merlin.pl, największa polska księgarnia internetowa chwali się, że ma ponad sto tysięcy książek, a światowy lider – Amazon.com – kilka milionów!

Dlatego też – żeby do tych dziesiątek, setek, tysięcy i milionów książek dodawać kolejną, trzeba mieć coś ważnego do powiedzenia.
Czy masz coś ważnego do powiedzenia?

Twoja nowa książka musi być w swojej dziedzinie z założenia lepsza od tych, które już na rynku są. Musi być bardziej wciągającym kryminałem, dokładniejszym przewodnikiem, mądrzejszym esejem, piękniejszym albumem i mroczniejszym thrillerem.

Inaczej nie masz co liczyć na to, że Twoje książki czytelnicy będą chcieli kupować, a wydawcy drukować.

Dlatego chciałbym podzielić się wiedzą, jak pisać, by zainteresować czytelników (i żeby Autor oszczędził sobie czasu i próżnej pracy na pisanie czegoś, co pójdzie do szuflady).

Oto moja propozycja – półroczny kurs internetowy, w czasie którego poznasz tajniki przygotowywania powieści i pracy nad tekstem, aby sprawnie napisać książkę (lub poprawić już napisaną).

Szczegóły tutaj:

kurs-6m2



Patronat merytoryczny:
tabliczka-ns-m

Patronat książkowy:
tabliczka-tarabuk-m

 

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *